آخه چقدر خز ؟!!!!
 
قوم اجوج مجوج !!
به تیمارستان عجوج مجوج خوش اومدید !!!
پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : maJooJ

سلام الیک !!!

مدت مدید و ندیدی می شد که گم و گور شده بودیم ... چه جالب !!  چقدر حال می داد نباشی ولی ببینی روزی به طور متوسط 8 تا بازدید داری

8 تا بازدیدی که در مواقع معمولی عمرا می داشتی !!

خب ایام مبارک و زیبای امتحانات رو به تمامی دانش آموزان گرانقدر تبریک می گم ...

امیدوارم که به اندازه کافی درس نخونین که جمیعا بیافتیم

خب حالا از این قضیه بگذریم ... من می خواستم در مورده چند تا آدم خز اینجا حرف بزنم ...

دیدین این آدمایی رو که وقتی نظر می دن تو قسمت وبلاگ و ایمیل می نویسن www.com ؟

آخه یکی هست ( قبلا یکی نبود ولی چون من الآن دارم می گم می شه یکی هست ! خب ؟! ) بهشون بگه خواهره من ... برادر من ... قبول که اینجا تیمارستانه ولی آخه ننه ما هم وقتمون گنجه دیگه !!!

پس من عملا این آفراد رو به عنوان خز ترین افراد نظر نویس اعلام می کنم !

اوخ می بینین ؟ اونقدر مخم پره که نمی دونم چی می گم یا چی می نویسم

در هر حال می خواستم بگم که چهارشنبه با یه برنامه ی ویژه برای اتمام امتحانات در اختیار همتونم !! (البته اگه اینترنت قطع نشه باز !! )

 

پس تا اون موقع ...

بابای ...

مجوج



نظرات شما عزیزان:

اجوج
ساعت22:10---22 دی 1390
دیدی دی راممممم
ما وارد میشویم!
ما از همین تریبون موافقتمونو می اعلامییم

خززززززززززززززززز!
او راستی دکتر مارا خوانده بودی؟


nameless
ساعت15:02---22 دی 1390
سلام/

به ديوانه خانه خودتون خوش اومديد/ اجوجت كو پس؟ديوانه خونه 1 نفره به درد نميخوره.لطفا ديوانه ها رو زياد كنيد .ممنونم از تيمارستان شما

امضا:دكتر
پاسخ: واو !!! بهتون تبریک می گم دکتی !!! تو فوقه خزی :D آخه بین www و Com دوتا نقطه گذاشتی !! :)) اجوج هم به زودی میاد نگران نباش !! :D مرسی ... مجوج.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا جهت سرگرم سازی نویسندگانه آن تاسیس شده است و ارزش دیگری ندارد ... لطفا در این مکان آشغال نریزید !! با تشکر عجوج و مجوج !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 29442
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1